Här hittar du information om Leveranser

Frakt & Retur

Hur får jag mina varor levererade?

Du får dina varor levererade till din brevlåda eller ett av PostNords utlämningsställe.

Kan jag byta min beställning?

Oanvända varor köpta via vår hemsida kan returneras eller bytas inom 30 dagar efter köpet. Om du vill göra en retur eller byte, vänligen kontakta supporten för instruktioner

Jag har inte fått min beställning inom 5 arbetsdagar.

  • Börja med att se till att din adress är densamma som den du angav när du gjorde din beställning.
  • Är du registrerad på adressen med ditt namn på brevlådan? Annars kommer posten inte att kunna hitta din brevlåda och levererar därför inte ditt paket.
  • Om alla dina uppgifter stämmer och du fortfarande inte har fått ditt paket inom 5 arbetsdagar är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.

Hur lång är eran leveranstid?

Alla våra beställningar skickas varje helgfri vardag kl. 09

PostNord har utlovad leverans till er mellan 1 - 3 arbetsdagar.

Vart skickar ni era produkter från?

Alla våra beställningar skickas från Sverige

Här hittar du information om beställningar

Order

Kan jag avbryta min beställning?

Genom att kontakta oss kan vi granska din beställning.

Om du vill avboka, om paketet inte redan är skickat, kommer vi att fortsätta med avbryta beställningen.

Min beställning saknar varor

Saknas det varor i din beställning ber vi dig att kontakta support

Se till att bifoga bild på produkterna du mottagit och ordernummer

Jag fick ett annat skal än det jag beställde

Om du har fått fel produkt i din beställning ber vi dig att höra av dig till support.

Jag vet inte vad mitt ordernummer är

Du hittar ditt Ordernummer i det kvitto som skickades till mailen du angav vid beställning.

Var god och kontakta Support